Masz pytania?

Przygotowaliśmy dla Ciebie zestaw pytań i odpowiedzi. Mamy nadzieję, że znajdziesz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania.

Pytania i odpowiedzi

Jak szybko otrzymam swoje zamówienie?

Maksymalnie zlecenia realizowane są w ciągu 5 dni, jednak 90% z nich, wysyłamy już następnego dnia od złożenia zamówienia. Pamiętaj, że paczka musi dotrzeć do Ciebie kurierem. Czas ten może być różny w zależności od wybranej formy transportu.

Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Oczywiście, że tak. Zwrot dotyczy tylko i wyłącznie produktów ze standardowych kolekcji. Plakaty personalizowane nie podlegają zwrotom z uwagi na ich indywidualny charakter.

Jak tworzymy plakaty?

Plakaty w całości są projektowane oraz produkowane przez naszą firmę. Posiadamy zespół doświadczonych grafików oraz park maszynowy, dzięki któremu każdego dnia realizujemy coraz to nowsze projekty.

Czy wszystkie produkty mogę zamówić za pobraniem?

Metoda płatności za pobraniem, jest możliwa do wyboru tylko i wyłącznie dla produktów, które nie wymagają personalizacji. Za produkty personalizowane, pobieramy pełną opłatę przed przystąpieniem do realizacji.

Brak potwierdzenia zamówienia?

Zdarza się, że podany w zamówieniu adres mailowy zawiera błąd. W takiej sytuacji zapraszamy do kontaktu z naszym sklepem pod adresem mailowym czesc@maolo.pl lub poprzez formularz kontaktowy.

W jaki sposób śledzić zamówienie?

Sposób śledzenia zamówienia zależy od wybranej formy transportu. Informacje wraz z linkiem do śledzenia przesyłki znajdziesz w mailu informującym o realizacji zamówienia. Dodatkowo kurierzy informują o nadanej przesyłce we własnym zakresie.