Chcesz skorzystać z prawa do reklamacji lub zwrotu towaru?

Pamiętaj, że masz na to nawet 30 dni! Zarówno dla reklamacji jak i zwrotów. Pobierz formularz z tego linku i odeślij zamówiony towar na adres:

Ionad Mateusz Surma
ul. Dożynkowa 20/2
62-023 Kamionki

Polityka zwrotów:

  1. Czas Kupującego na zwrot produktu: 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia.
  2. Czas Sklepu na rozpatrzenie zwrotu: 7 dni kalendarzowych.
  3. Czas Sklepu na zwrot środków: 7 dni kalendarzowych.
  4. Wysyłka: zwracany produkt odesłać w oryginalnym lub zastępczym opakowaniu wraz z formularzem z tego linku.
  5. Koszt wysyłki pokrywa Kupujący.
  6. Możliwość zwrotu nie dotyczy produktów personalizowanych.

Polityka reklamacji:

  1. Czas Kupującego na reklamację produktu: 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia.
  2. Czas Sklepu na rozpatrzenie reklamacji: 7 dni kalendarzowych.
  3. Czas Sklepu na zwrot środków: 7 dni kalendarzowych.
  4. Sposób złożenia reklamacji: by ograniczyć ewentualne straty finansowe po stronie Kupującego, Sklep zgadza się na rozpatrzenie reklamacji drogą elektroniczną. Jeżeli chcesz złożyć reklamacje, na adres czesc@adsmile.pl przyślij:
    1. opis wady na podstawie której reklamujesz produkt
    2. zdjęcia wady na podstawie której reklamujesz produkt
    3. numer zamówienia
    4. czego oczekujesz (zwrot środków, wymiana produktu na nowy)
    5. w przypadku chęci otrzymania zwrotu środków, numer konta bankowego
  5. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz informacje w jaki sposób możesz nadać przesyłkę.
  6. Koszt wysyłki ponosi Sklep.